Saturday 31 March 2012

Selamat Berjuang Sahabatku




  Assalamualaikum...

 Sahabat2 yang dikasihi kerana Allah,hari ini tinggal beberapa hari lgi nk final..so mcm mna???dah ready ke??hehehe. saya rasa gementar nie..

  Tpi saya yakin sahabat2 saya nie dh bersedia belaka...Semoga Allah memberkati dan mempermudahkan urusan kita semua..kepada sahabat yg paper pling awl Pya,Suzira,Atikah,Subaihah untuk paper MYOB n kpd sahabat yg lain slmt Merasmikan n slmt berjaya..



 Sdikt pesanan dri saya:
  1.  Jaga Hubungan dgn Allah : mohonlh petunjuk&pertolongn drpdnya
  2.  Jaga pemakanan : musim2 final nie jgalh mknan nti tkt skt perut ke ape ke..hehehe.. mkn mknan yg cht je ek..jgn mkn meggi...lau trdesak sgt pn jgn mkn meggi ek..mailh rmh saya tlng mskkn nasi.. 
  3. Buat prsediaan awal ekk..pastikn sgala klengkpn dh ad dlm beg sblm tdo pd mlm final 2..
  4. Set alarm kat handpone 2.. nti trlwt bgun klam-kabut plk..(Usahakan lh utk bgun awl skt ek..Klau blh dptkn 2 rakaat sblm subuh 2..(^_^) )   

 Nampaknya itu jelh drpd sy utk hri nie..
saya mohon maaf andai ada yg mnguris, terguris, terkasar, terganas, termarah, terpakai, tersalah, terganggu n smualh yg x ok 2..hehehe

" TO THE BEST AND GOOD LUCK 4 ALL..."




No comments:

Post a Comment